ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ
Назва проекту Світ навколо тебе.
Назва навчальної теми
_Культура світогляду західної Європи.
Основний та другорядні навчальні предмети
_Світова література,історія,біологія.
Вік учнів, клас __12-13
років 6-7класів.
Стислий
опис проекту
Навчальний
проект «Світ навколо тебе,» призначений для вивчення теоретичного матеріалу на
уроках світової літератури та російської мови, історії та біології. Учні
працюють над проектом світової літератури, в позаурочний час та вдома. Учні
досліджують, збирають інформацію та свідчення. Підбирають матеріал та шукають
інформацію і Інтернеті, створюють мультимедійну презентацію, аналізують
результати роботи по проекту
План
Навчальні цілі
По
закінченню роботи над проектом учні зможуть:
•
Характеризувати розвиток середньовічної освіти та науки, літератури та
мистецтва • Оцінювати вплив середовища на розвиток науки та освіти •
Розповідати про видатних учених середньовіччя та їх внесок у розвиток світової
культури • Висловлювати своє ставлення щодо рівня розвитку середньовічної
культури західної Європи • Виділяти ключові слова з теми та , за їх допомогою,
заповнювати підсумкові бланки • Робити електронні презентації, користуватися
комунікативними інтернет-ресурсами для обміну думок й узгодження дій між собою
та з керівником проекту
Опис оцінювання Для встановлення рівня обізнаності
учнів з пропонованої теми проекту та вибору групи, учням пропонуються презентації вчителя та таблиці ЗХД.
Проводиться анкетування учнів за допомогою опитувальника.Значна увага
приділяється опрацюванню з учнями критеріїв та основних підходів до оцінювання
результативності їх роботи в проекті.
У процесі виконання завдань
навчального проекту учні долучаються до самоконтролю організації власної
діяльності ("Лист самооцінки в ході проекту", "Рефлексія: лист
просування у проекті", "Лист консультацій", "Лист
індивідуальної роботи в проекті") та взаємодії роботи в групі
("Критерії самооцінки роботи в групі"). Продовжують заповнюватись
таблиці "ЗXД"
Після
завершення роботи над проектом учням надається можливість презентувати на
конференції створені інтелектуальні продукти. До оцінювання залучаються і самі
учні, об’єднані у групи, які заповнюють бланки "Оцінювання проектів:
розвиток самостійності і взаємодії". Крім того проводиться оцінювання
виконаної практичної роботи учні
Діяльність учнів
Перед
початком роботи учні, згідно характеристики психолога та анкетування вчителя, об’єднуються
втри групи: «Літератори»,»Біологи», «Екологи».
Перша група, до складу якої ввійдуть
комунікабельні діти та батьки,під керівництвом вчителя, проведе анкетування
серед молодих батьків в дитячому садку, а також серед батьків, діти яких не
відвідують дитячий заклад. Постановка запитань, що інтригують та зацікавлюють, – ефективний засіб
заохочення учнів глибоко думати над значенням матеріалу, що вивчається. Коли учні
зустрічаються із запитаннями, відповіді на які їх справді цікавлять, вони
стають вдумливішими і допитливішими, серйозніше ставляться до навчання. А коли
запитання допомагають учням побачити зв’язки між навчальними предметами та
їхнім власним життям, навчання набирає для них більшого сенсу.
Друга
група аналізує отриману інформацію, та переводить її на мову математики:
проводить відсоткові розрахунки та будує діаграми в редакторі EXEL.
Третя группа об'єднує інформацію, отриману
двома попередніми групами, та створює мультимедійну презентацію в програмі PowerPoint, яку демонструють перед класом.Оцінюють її за
відповідними критеріями. Готують публікації до місцевої
преси, лист до місцевих органів управління, пишуть твір-ессе, та розробляють
пам'тку для батьків.
В кінці проекту проводиться загальношкільний виховний захід.
Захист проекту проводиться на
загальноліцейній батьківській конференції
Комментариев нет:
Отправить комментарий